Robin.

Ett sent grattis till min kära vän robin
som fyllde 21 den 20 november.
Grattis min vän.

Jag gick igenom bilder på facebook
från proppens (Robins) födelsedagsfirande
och jag kunde inte undgå denna bild.



Ibland har folk sådan otrolig humor.
Det är kvinnoförnedrande, sexistiskt och smutsigt.
Fyfan vad jag älskar det.

Stefan som står som modell och jag kan tänka
mig att det där blir årets julklapp.

Nu ska jag skriva en lista.
"Saker-jag-ska-ge-folk-i-julklapp"-lista.

Adjö vänner.
Och återigen, grattis proppen, jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Hanna

I know, norrmän är heta =)



Dessutom vill jag fan ha en sådan tröja. Den är genialisk!!

2008-11-23 @ 23:14:09
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: Anna

Härligt humor indeed! Han skulle jag dragit med hem, om jag nu inte vore så obotligt inte singel det bara går att bli vill säga.

2008-11-24 @ 14:22:43
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack lilla vän! :]<3:]

2008-11-26 @ 20:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0