Socialt.

Just nu sitter jag och min karl bredvid varndra
vid varsin dator och nördar.
Supersweet med nytt internet där båda kan surfa samtidigt.
Blir dock en smula mindre socialt, men men.

Idag blir det jobb mellan 1500 och 2300.
Ganska sweet att jag har jobbat så mycket
senaste månaden.Blir en fin lön med halvskatten
nästa månad. Var uppe i 125 timar igår när jag räknade
och har jag tur blir det iallafall 16 timmar till den här månaden.
141 timmar gånger 140 norska kronor i timmen
blir många fina julklappar till mina älskade.
Underbart. Jag ser faktikst mer fram emot att få
ge julklappar iår än att få. Jag har så bra planer
till ett par av mina nära att det är skrämmande och
glädjen jag hoppas få se i deras ögon är värt
mer än alla presenter i världen.

Oob har gjort det igen. Igår sa hon att det snart
kommer hända något som bevisar att hon är
(vilket jag redan vet) världens bästa vän.
Inga ledtrådar, ingenting, och jag kan självklart
inte sluta tänka på det. Jag är så otroligt nyfiken
att jag håller på att explodera. Fan också.

Nu ska jag surfa runt och leta julklappar
till folk jag inte kommit på vad jag ska ge ännu.

so long amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0