3 in 1.

Jag utlovade över telefon tre inlägg
och även bilder. Misslyckas totalt med
det eftersom jag ska sova nu, snart.

Kommer starkt tillbaka i morogon.

Ellinor kommer hit på lördag, awesome.
Jag ska baka syltkakor oxh bjuda på kaffe.
Och förmodligen alkohol.

Varför är det så svårt för folk att
ha lite folkvett? tåls att tänka på..

Jag pratar med boo i telefonen;
Ole-G i bakgrunden; Tequila
Boo; Vart ska han?
Jag; va?
Boo; sa han inte hej då?
Jag; Nej, han sa tequila..
Boo; hahaha, jaha!
Jag; Fast.. det är ju ungefär samma sak!
*skratt, telefonhighfives och skratt*

Jag älskar när vi får till det!

Nu ska jag borsta tänderna sen
krypa ner i min nyrenbäddade säng.

Tequila!

Kommentarer
Postat av: Oobie

Yeeeey number one :D

2008-10-23 @ 10:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0