Felplanering.

Tanken när dagen började var att jag skulle
upp, äta frukost och sen fortsätta med städingen
som jag påbörjade igår. Men så ringde mamma,
sen ringde Oob och sen skulle vi bara se klart
avsnittet med sex and the city och sen blev min
karl trött och kröp till sängs igen och jag skulle
bara kolla på ett avsnitt till vilket resulterade i två
nutrilett-kola-bars och 3 avsnitt av sex and the city.
Sköljde ner det hela med en halv liter laktosfri mjölk.

Om 50 minuter börjar jag jobba, därför ska jag nu
duscha, sedan sitta och kedjeröka och sms tills
jag ska gå till jobbet. Nya regler. Mobilförud.
Awesome, sparka mig! Jag jobbar heldre naken
än att lämna mobilen i skåpet.

Jaja, bara le och nicka fint och finna sig i maktgalna
chefers nya regler. Sweet. Hoppas rabetsdagen går fort.
Jag förstår mig inte helt på mig själv. När jag inte jobbar,
går jag och längtar efter det, vill bara laga ner och jobba.
När jag väl ska jobba, känner jag mig trött och irriterad
och är inte alls motiverad. Skitbra, verkligen.

Nu blir det duschen.
Ha en bra dag amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0