Regn, vind och vatten.

.. höga berg, och djupa daaaaaalar, det är mina vardagar fyllda av.
Plus just nu, illamående, öm kropp och efterblivna menssmärtor.
Oi!

Min vända-på-dygnet-process går frammåt, har gått upp halv
elva ett par dagar nu, idag släpade jag mig upp klockan tio.
Alltid lika skönt när man gör framsteg. Snart kanske jag kan
komma upp så pass tidigt att jag hinner äta både frukost och lunch
innan det är dags för middag? Det hade varit awesome.

Jag och min karl har snart avverkat all smutstvätt vi hade,
detvillsäga ca 10 maskiner med tvätt, minst. Och just
nu ligger alla rena kläder i gästsängen och tittar på mig
med hundvalpsögon varje gång jag är där inne för att hänga
mer tvätt och ylar lågt "sortera mig, lägg mig i ett skåp!"
Jag känner mig som en fruktansvärt dålig mor.. Så idag har
jag faktiskt tänkt att ta tag i det, dels för att jag inte vill ha socialen
på mig och dels för att Ellinor ska få en klädfri, nybäddad säng
på lördag när hon kommer. Hon ska få mitt finlakan, det röda med
hjärtan, så hon känner sig riktigt välkommen.

I helgen börjar min studie om hur man ska dricka, bli hysteriskt
full och slippa baksmällan. Jag hoppas jag lär mig något som
jag kan dela med mig av. Förmodligen kommer jag sitta här helt
jävla söndersupt på söndag och månda så jag inte ens kommer vara
kapabel till att skriva, men kom ihåg att jag gör det i ett
forskarsyfte, så att ni, ska veta hur ni ska dricka för att slippa bakfylla.
Jag är så godhjärtat.

(Jag vill inte ha komentarer om "jag blir inte bakfull, kan dricka hur mycket som hellst!")

Nu ska jag ta hand om mina barn.
Tequila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0