War at home.

Innan jag gick och la mig igår gjorde jag allt.
Jag tvättade ansiktet, torkade av det med en
rengöringstrasa, smorde inte med 200 olika
salvor och sen avslutade jag med att
sova med en klick tandkräm i ansiktet, vilket
aldig brukar svika.

Imorse när jag vaknade och kollade mig i
spegeln stirrar den rakt i mot mig, ännu större
och jag är bombsäker på att den hånlog.

Mitt på näsan sitter den och jag hatar den.
Jag har gjort allt som står i min makt, allt jag
kan komma på, förutom att klämma den.

Jag hatar finnar. (as in accne)

Idag känner jag mig om möjligt ännu segare i kroppen
fast piggare i huvudet. Vad jag än har i kroppen så förvirrar
det mig. Hoppas jag blir av med skiten, jag vill gå på
vassendgutana idag även fast jag inte har råd. Jag vill
inte vara sjuk när Ellinor kommer.

Jaja.. sluta klaga, panta burkar och ta
tag i dig själv.

Nu blir det frukost
Tequila!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tequila till frulle, thats the spirit!



Jag har oxå typ 10 maskiner med tvätt. Frågan är bara vars jag kan hänga upp skiten. KAnske bara slänga och köpa nytt?

2008-10-24 @ 17:15:41
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: Anna

Alltså jag hoppas verkligen att bristen på inlägg från din sida beror på att du har vart ute på en snorfylla a la Hanna och återkommer med några smaskiga och förnedrande detaljer!

2008-10-26 @ 16:02:39
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0