1039

Jag vaknade av att min karl slog upp ögonen i morse.
Ja, jag vaknade av det.
Den kraften och det vinddraget som han orsakar
genom tt slå upp ögonen är ofattbart. Jag var tvungen
att hålla i täcket för att det inte skulle blåsa bort.

Vi har varit otroligt produktiva. Vaknade för 9 minuter sedan
och har redan hunnit klä på oss, fixa skjuts hem och
satt på kaffe. Jag är ännu mer produkiv som bloggar.

Igår var vi hemma hos Ole-G's bror och åt kvällsmat.
Sen satt vi och kollade på bilder han tagit med sin super
kamera och jag började nästan gråta av avund.
Då brände han Hanna Montana skivor till mig och jag
var lika nöjd som en liten unge på julafton.

Vill hälsa det ökade läsar antalet välkommna.
Vet ju dock att det beror på att min stora idol länkade till
min blogg, men hoppas ni stannar en stund iallafall.

Nu väser toaletten åt mig.
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0