14.13

Först och främst, Ingvill
Me trenger;
- Kjøtt
- Paprika
- Løk
- Sopp
- Kraft/Buljong
- Gjær
- Olivenolja
- Mjøl
- Salt
- Peppar
- Ris

Nu, över till något annat.
Jag ber om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen.
Ska kompencera det med festliga bilder senare ikväll.

Idag, fram tills nu har jag ätit, tränat och.. druckit detox och svarat på mail från mamma.
Snart ska min karl till jobbet, ska med ner och prata med chefen då.
Mina två inneboende gick nyss ut på promenad.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och ha lite egentid med mig själv.
Det är ju jävligt modernt det där med egentid.
Och eftersom blondinbella är min största idol, och hon har faktiskt egentid,
så ska jag också ha det. Egentid står alltså på schemat ikväll.
Hoppas mina Inneboenden kommer på att dom ska ut och göra något
så jag har huset för mig själv. Verkar som dom har lägenhet på G nu.
Så snart flyttar dom kanske ut, ska bli lite skönt.
Jag gillar att vara ensam ibland. Och naken.

Nu ska jag kissa, igen.
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0