Arbetare.

Nu är jag hemma igen.
Jobbet gick bra, rätt okej antal gäster.

Nu har våra inneboende flyttat in.
Har dock inte sätt dem ännu eftersom
dom stängt in sig i min garderob/deras rum
nu när vi kom hem från jobbet.
Får se om dom vågar sig ut i morgon.
Komma ut ur garderoben! hoho. Ordvits!

Robin smsade mig idag och kallade mig
murveldjur och senare sliddjur. Vadupp med angreppen?
Och fråga nummer två, vad i helvette är ett sliddjur?

Vill hälsa de 20 nya läsarna välkomna.
Välkomna!
Sådär.. hoppas ni njuter, och kanske tar lite på er själva när ni läser.
Något måste nu ju vara upptagna med, eftersom ni inte komenterar.

Nu ska jag varva ner lite innan jag lagar
kvällsmat till min karl och sedan ska vi väl.. sova.
He he hee.. Erotisk massage kanske? jatack.

Adjö läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0