BB.

HA! jag har en klämmig rubrik, även fast jag inte börjat skriva.
fyfan vad sweet.

Hur som haver.
Ikväll ska jag och bowla och senare vidare och äta middag på bighorn.
Allt detta ska ske med Nina och Daniel.
Funderar på att avsluta kvällen med vodka redbull(burn)

På butiken:
Två flickor i 15 år åldern, med sönder blonderat hår står och räknar småpengar
Flicka 1: Faaaan, vi har inte råd med burn!
Flicka 2: Men.. jag kanske har lite fler mynt i väskan *rotar omrking*
Mikaela med nyinkommen lön på kortet: aaaaaaaaaah
*överlägset stön när jag sträcker mig efter ett fyrpack*

Det bästa och även sämsta med det här var att jag egentligen
inte skulle ha burn. Skulle ha en pirog och en flaska ketchup.
Men jag var tvungen. Skade glädjen är som Danne alltid säger, den sanna glädjen.
Men nu kan jag ju som sagt avsluta kvällen med vodka/Burn. Sweet.

Kungen ringde mig idag. Jag slutar aldrig imponeras av den
människan. Hon är ta mig fan en maskin som aldrig slutar fungera.
Skulle inte förvåna mig om hon äter duracellbaterier till frukost.
Damn, she is so good. And damn, i miss her so. <3

Jajuste, sa jag det, att jag fått fasta vakter på hotellet?
Inte? Jag kan säga det igen, jag har fått fasta vakter på hotellet!
Igen? nu får ni ge er.. okej då.. Jag har fått fasta vakter på hotellet.
Nej, nu får det faktiskt vara nog.. men.. nej sa jag! Okej då..
Jag har fått fasta vakter på hotellet.

*note to myself, ring ellinor (eller möjligen, Ellinor, ring mig!)

Men, nu ska jag ta en cigg, luta mig tillbaka och fundera på vad
jag ska göra nästa lördag, nej juste, jag ska ju ha en av mina fasta
vakter på hotellet!

Slänger upp två bilder, en på nina och en på daniel.
Ni får själva gissa vem som är vem.



Adjö.

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså, även att du är skitnöjd över att äga upp ett par snorungar :D Grattis till fasta vakter och vodka burn är snorgott.

2008-09-06 @ 14:00:14
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0