Bloggtvång.

Jag har absolut inget sntisigt, roligt, erotiskt eller intressant att skriva.
Jag blir tvingad av Dr. Oob att uppdatera.

Jag blev väckt i morse, av att Akon började sjunga Put the blame on me.
Ganska passande. Det var jobbet som ringde.
Jag ska jobba ikväll.

- "Hej, det är från hotellet, S är sjuk, kan du jobba?"
- "Hej.. ehm.. jag vet inte.. kan jag kolla upp det?"
- "ja visst, du kan börja fem eller sex om det passar sig?"
- "Ja, jag ska kolla!"
- "Okej. hör av dig inom en timme då?"
- "Japp.."

Efter jag lagt på vaknade jag och undrade varför
i helvette jag sagt att jag skulle kolla upp det..
Vad fan finns det att kolla upp? Jag har absolut inget
att göra idag, förutom träna. Herregud, jag är en sovande mytoman.

Gårdagen var vädligt produktiv. Jag vaknade, åt frukost,
kollade på TV, åkte till Stord, åt på restaurang och sen hem
och satt och kollade lägenheter och drömde mig bort.

Vad ger man till barn i dopsgåvor?
har fått förslagen bröstpump eller cykel.
Båda två känns lite.. fel.
Ska på dop på söndag, Alf-Kristian och Jakob.
Tvillingar. Nummer 5 och 6 i ole-gunnars brors barna skara.
Den mannen har legat i. Hoppas det tar stopp nu.
Har dock mina misstankar om att han håller på att föda
upp ett, kanske två, fotbollslag.

Nu ska jag besöka toaletten och sen ska jag ringa Ellinor.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: bitte

ha en trevlig dag

2008-09-22 @ 13:37:00
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0