En kärleksförklaring.

Alla ni som hatar kärleksförklaringar
eller liknande inlägg fulla av bilder
och text där ordet "älskar" är oftare än antalet mellanrum
kan bara skita i att läsa och läsa resterande inlägg, som är riktigt bra.

Okej.



I love the way that you look without your make up
There's something 'bout you that makes me want to step up
Step up and be with you
I'm gonna make you feel like you are heaven on earth
I'm gonna saint your mother just for giving you birth
I'm gonna wanna hold you in my arms when you cry
If that's ok with you


Min bästa vän. Sanne "Dr. Oob" Broberg.
Jag älskar henne mer än ord tillåter.
Och nu är allt bra.Bättre än någonsin.
Fyfan vad.. underart jävla bäst du är.
Jag älskar dig. Min BFF.

dagens låttips: Shayne Ward - If that's ok with you

Kommentarer
Postat av: Dr. Oob

ÄLSKLING! Finaste som finns, saknade din röst nått otroligt igår. Ska kompensera som fan idag! Älskar dig mest av allt, my sunshine. Ringer sen, Pussiloooo!

2008-09-13 @ 10:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0