Fel fot i taket.

Vaknade på dåligt humör idag.
Eftersom mina helvettes inneboende
hade bestämmt sig för att duscha
och disskutera högt i badrummet
fick jag varken kissa eller sova.
Det gör en på dåligt humör.
Men på fredag försvinner dom.
Ska gå naken i två dagar i sträck!

Nu är jag hungrig och röksugen.
Men jag orkar inte göra frukost
och röka är för mesar.

Undrar om jag kan få min karl till
att laga frukost till mig? Jag ska
ge det ett försök.
Fail. Vi kompromissade.
Vi ska göra frukost tillsammans.
Det får hålla..

Ikväll blir det jobba igen, börjar klockan
1500. Nu måste jag ha frukost innan
jag skjuter någon i huvudet.

Kommer tillbaka på bättre humör om ca 1 timme.
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0