Fel i huvudet.

Nu har jag kommit hem från jobbet.
Efter en utskällning tycker man ju kanske
att folk borde förstå, kanske städa lite extra
fint och sådär.. but noo.. det ser bättre ut, men det är inte bra.
Kul..

Det var absolut inte min dag idag.
Tappat 2,5 kilo frysta morötter på golvet,
klämde handen i en visp och brände andra handen
på en fralla. Lyckat, mycket lyckat.

Jag vill passa på att kasta en förbannelse
över alla som inte grattade mig på namnsdagen igår.
*mumlar något och får en släng av Runar Sörgard över mig*
Jag heter Mikaela. Det vet ni. Försök inte..

Nu funderar jag på att gå och lägga mig och hoppas
dagen i morgon blir en bättre dag.

Ska kanske ha lite hödljudt sex i köket för att
störa idioterna så mycket som möjligt.
Har glömt att nämna att när jag skulle lägga inte
bilderna på mitt raserade kök så hittade jag en bild
av den mannliga inneboenden.. Han har alltså tagit
kort på sig själv, med min kamera. Hans tryne var verkligen
det jag behövde se när bilderna på köket from hell
laddades in på datorn. Jävla slyngel!

Godnatt!
(Adjö)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0