Filosfi.

Jag har nu haft ett långt och filosofiskt samtal med Dr. Oob.

Dr. Oob "Jag fick för mig att han var tjugosex"
Jag "Nej, han är tjugofem."
Dr. Oob "tjugos-schex" (skånskt utal på kex)
Jag "va?"
Dr. Oob "tjugo-kex!" (vanligt utal på kex)
Jag "va?!"
Dr. Oob "tjuuugokex!"
Jag "Nej, tjugofem!"
Dr. Oob "Nej men alltså.. det blir ju tjugokex, eftersom
man säger kex, och inte schex!"
Jag "va?!"
Dr. Oob "ja.. alltså.. tjugosex låter ju som tjugoschex..
fast då blir det ju tjugokex!"
Jag "..."
Dr. Oob "tjugo kex!"



*jag klämmer ur mig någon allt för vanlig gay komentar*
Dr. Oob "ooh.. jag tror du har klarat bossen!"
Jag "va? vadå?"
Dr. Oob "ja.. jag tror du har klarat bossen!"
Jag "va? vilken boss?!"
Dr. Oob "Bossen av the highest level of gayness!"



Den kvinnan alltså.
Äntligen efter en tid osäkerhet är det på topp.
Vi vet vart vi har varandra, och var vi har oss själva.
Och det är så jävla skönt att vi är på rätt köl, kära kamrat.
För du är min bästa vän och jag älskar dig.

Nu blir det inget mer idag.
För nu ska jag sova. Eller, ska äta middag och så också, men sen!

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha fan va flumm jag var igår ^^

Älskar Dig mest min söta Boo-Bear!

2008-09-11 @ 09:50:21
URL: http://snovit.blogg.se/
Postat av: Anna

Oh, Är Dr. Oob doktor på riktigt. Eller bara en såndär läskig doktor som "opererar" på levande och obedövade patienter (eg. styckar dom)?

2008-09-11 @ 11:26:58
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0