Flaskan.

Hade jag inte haft mitt vin i en bag in box
hade jag nu kunnat skriva "har tagit till flaskan, igen!"

Kan dock inte skriva det nu, eftersom jag inte har någon flaska.
Jag har en treliters box med vin. Sweet.

Jag och min karl överväger att gå bort till Eli-Johanne
när han slutar jobba. Han verkade jävligt på.
Det är nice. Bara jag som måste pigga på mig lite.
Fortfarade oförklarligt trött.

Sitter och spelar betapet och försöker tiden att
gå fortare. Duden jag spelade mot kopplade just ner,
fega fanskap, bara för att jag ledde med 100 poäng.
Dålig förlorare.

Hittade gamla vänner på facebook idag.
En hade börjat med Bodyfitnessträning.
Eller något liknande hette det.. det var helt.. sjukt.
Fejktanade otroligt muskulösa tjejer i bikini och högklackat
som stog på en scen och spännde sig.
Men.. alltid lika kul när det går bra för andra liksom.
Inte för att jag ser tjusningen i det hela men..
Vissa kanske gillar det..



Typ sådär.. ris eller ros?
*kokar en 10-literskastrull med jasminris*

Nu ska jag återgå till mitt vindrickande.
Och sitta och ha ångets över att jag tränat hela veckan och nu
dricker vin och är galet sugen på kebab.
Eller, är nog egentligen bara hungrig, påväg in i dimman.

Nu kommer det Nebel gånger 4, kan inte bli bättre på en fredag!



Jag är en jävel på att pluta med läpparna.
Adjö.


Kommentarer
Postat av: Anna

Höhö, idag var jag till Sverige och köpte 6 liter vin. Gissa vad jag ska göra ikväll :P Okej, sitta i soffan och smygsupa ensam kanske inte hamnar så högt på tuffhetslistan. Fan

2008-09-20 @ 17:38:12
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0