Frukost på Ica Maxi

Nu har jag kommit hem till Ole-Gunnars föräldrar.
Blev lite stressigt i morse men tror jag hann packa ner allt jag behövde.
Hann dock inte äta frukost, men vi åkte och handlade
på ica maxi. Jag älskar provsmakningarna på ica maxi.
Jag provsmakade både det ena och det andra och när
vi kom därifrån vad jag inte alls hungrig längre.
Perfekt! Gratisfrukost is the shit.

Nu ska vi snart börja laga biffstroganoff tills i morgon.
Köpt fyra kilo bogkött, 10 paprikor och 65 champinoner.
Ska försöka oss på att baka foccatiabröd också.
Sist jag bakade det, vägrade det att jäsa ordentligt
så det blev ett wannabeknäckebröd. Hoppas det går
bättre idag. Eftersom jag faktiskt är kock borde jag ju
lyckas och prestera att laga god mat till dopet.

Nu ska jag kolla lite på internet, sen ska jag försöka
få tag i min favorit i hela världen. Dr Oob! <3

Have a nice day, sunshines.
Adjö

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

haha ja gratis e gott

2008-09-27 @ 16:45:32
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0