Hard work work.

Hela dagen idag har varit någon
typ av nedräkning. Antalet timmar
tills jag ska gå till jobbet har räknats
ner som bilder i mitt huvud.

Jag vet inte om det är sunt..
Jag vet inte heller om jag vill gå till jobbet
idag eller om jag helldre vill vara hemma och
ta det lugnt. HAHA! Jag vill inte vara hemma

Jag kom helt av mig nu.. min karl kom
in och började torka bordsytor med en fuktig
trasa.. jag vet inte.. alltså? .. va?!
Jag har inte ens bett honom göra det.
Helt plötsligt bara? Wtf?

Vart var jag?
Jo.. jag vill inte vara hemma för något i världen.
Jag spyr på mina inneboede.
Jag vill ha lite ensamtid!

Planer smids.. smiiiids..
Kommer bilder från igår,sen.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Anna

Mwn vad 17 ær det før inneboende du har? Ær det inte bara att slænga ut dom? Eller ge dom en frist på 2 veckor och sæga att sen ska defanimej vara ute?

2008-09-29 @ 18:14:01
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0