"Hemma" igen.

Nu har jag varit igång hela dagen.
Dopet gick bra, väldigt lång gudstjänst
och jag insåg hur otroligt okristen jag är.
Jag har så svårt för att tacka gud
för allt vi fått, när världen är som den är.
Gud vad jag låter preppo.. men så är det.

Alla barnen tycker helt plötsligt om mig nu.
Har haft både en och två i knät nästan hela
dopsfesten och på slutet fick jag traska omkring
med en av minstingarna.

"gud, vad det klär dig!"
fick jag höra. Tusen tack, det förändrar inget.
Barn är långt borta i min planering.
Men inte alls lika avlägset som det var för ett år sedan.
Obehagligt egentligen.

Hur länge måste man vänta innan man kan ha
sex igen efter man födt barn?
Det är viktigt att veta..

Nu ska jag surfa.
Adjö

Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe, man kan væl ha sex typ hur fort man vill. Men sen måste man ta i berækning den dær oron øver att det ska kænnas som att ta cykeln in i en dubbelfilig tunnel, och konsttera att efter 2,5 månader ær det fortfarande lite ømt. Allt sånt dær rått våldsamt får med andra ord vænta lite till. Æru nøjd nu? Go make som babies :D

2008-09-29 @ 12:09:59
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0