Hurra!

Min karls dator funkar igen, finally!
Nu försöker jag dock installera msn.
Superfail.

Har hållt på i säkert 2 timmar nu.
Okej, det var inte sant. Men 5 minuter
av min dyrbara tid har slösats bort
på att vänta. Det började med

"det här tar någon minut" och gick vidare till
"det tar längre tid än berkänat, det tar några minuter till" till att
"Installationen kan ta några minuter, gör gärna något annat sålänge!"

Alla dessa ursäkter!

Jag har köpt jorgubbar och mörk choklad idag.
Ska tvinga min karl att äta chokladfondue med mig ikväll.
Superjummie. Jag ska ta en bild, så jag kan fresta er senare.
Jag är så lovley.

Känner mig lite som Kirstie idag.
Sweet.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0