Idag.

Jag har en otroligt bra början på dagen.
Kan dock inte slute gå och fundera på om
Dr. Oob kom upp i morse. Och vågar inte
sms och fråga för då vet jag inte vad som
kommer hända med hennes telefon.
Fick en impuls tidigare i dag (gud var
wierd att kunna skriva så, när klockan bara
är halv 12) att jag skulle köpa en ny och skicka
till henne.. men jag hittade inga rimliga
telefoner till rimliga priser så får sehur jag gör.
kanske hittar något idag när jag går ner till
centrum. Ska till intersport och kolla på träningsgrejer.
Är så helvettes trött på min rygg nu att något
drastiskt måste göra. Om det så ska betyda att jag
måste börja träna. Sex är bra träning.
Undrar om jag kan få en doktor
till att ordinera sex? Det borde väl gå?
Det är bra träning och jag kan då strykas från
listan på överkåta sexmissbrukare till att jag
gör det av medecinska själ. Lite som att röka
gräs i medecinskt syfte.. Istället för att vara pundare
är du sund och tänker på din hälsa. Tåls att tänka på.
Kanskebör uppsöka någon och fråga?
tänker i alla fall inte gå till den norska ungdomsmotagningen.
ju längre jag kan hålla mig borta från kusin dets
halvbror desto bättre.

Annars så kan jag ju bara använda mitt presentkort
som jag fick i julklapp av min karl på en massage och
ansikitsbehandling. Snygg och bra i ryggen på samma gång.
Sweet.. nu till frågan, vart fan är presentkortet? Dags att ta reda på.

Dessutom ropar toaletten på mig.
"uuuuuuuuuuse me!" skriker den.
Sexfixerade jävel. Tänk på att jag har känslor?

adjö.

Kommentarer
Postat av: Dr. Oob

Men älskling då! Dags att hitta presentkortet! Låna en tryffelsvin från någon söt norsk bondpöjk, dom brukar kunna böka fram det mesta :)

2008-09-13 @ 10:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0