Intervjuv med mig själv.

Hejsan!
Tja..

Hur mår du idag? allt bra eller?
Jepp, det är bara bra, lite trött och sådär, du vet hur det är.

Hehe, ja.. Så.. Du jobbar alltså som kock?
Ja.. det gör jag.. får jobba allt för lite dock.

Hehe.. kul.. du rimmade på kock.. med ditt dock.
.. hehe.. ja.. skitkul.. verkligen.

Är du sexuellt aktiv?
Ja, har jag varit sen jag var 14 år gammal.

Du är alltså aktiv i sängen?
Nja.. jag föredrar att bara stå på alla fyra och ta emot.

Hehe! Vad är din favoritmat?
Menar du typ inom matsex då eller?

Nej, bara mat liksom.. *mummlar sexfreak*
Jaha.. har var vi snabba i svängarna.. jag gillar djur.

Djur?
Ja, kött alltså..

Hm.. jaha.. Vad tycker du om det tre stora bloggerskorna?
Är dom inte fyra?

Fyra?
Din.. ja.. Blondinbella, Stina-Lee, Kissie och Kenza?

Ja.. för Kissie har ju mycket vett i huvudet?
Nej.. men många läser ju?

Jajo.. vad tycker du om de fyra stora då?
Blondinbella är söt när hon ler.. hade inte bangat liksom..
Lite för strukturerad för min typ.. men säkert jättesnäll..
Kenza har blivit tråkig.. Tokiohotell forever är inte heller min grej.
Kissie har jag en hatkärlek till. Hon är inte särskillt vacker.. lite sådär
lagom fjortis.. men ganska söt.. hade ju inte bangat där heller!
Stina-Lee är lite _för_ jordnära för min del.. hon är liksom tråkig,
pågärnsen till dötråkig.

Ändå läser du deras bloggar dagligen?
Ja.. jag.. alltså.. man.. det blir liksom så!

Vilka är dina favorit bloggar då?
Joelsunderbara, Egoina, Dr. Oob, Hanna, Kattmaten!

Jaha.. ja.. då ska jag få tacka för din tid!
Ja.. den var inte gratis, hö hö!

Ehm.. nehe?
Nej.. den var dyrbar.

Adjö!
Adjö..



Kommentarer
Postat av: Dr.Oob

HAHAHAHHAAAAA dööör Du e ju för koslig!

2008-09-25 @ 23:23:32
URL: http://snovit.blogg.se/
Postat av: Ghostfriend

najs

2008-09-26 @ 03:19:10
URL: http://kenzakinza.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Weeeei.

jag blev en favoritblogg.

Den ska jag leva på hela veckan :)

2008-09-26 @ 09:05:13
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: Egoina

haha

2008-09-26 @ 11:40:55
URL: http://egoina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0