Jag är en liten tjyyyv!

Känsla: Trött och sliten och överlycklig
Färg: Röd. Blod röd. Skar mig på en diskbänk och brände mig på folie.
Man är inte en bra kock förrän man skadat sig 100 gånger. Jag är asbra. Går mot 1000 skador med stormsteg.
Mat: Fil med nötter. Fil med frukt. Nötter. Frukt. (Och en snickers, men säg inget till någon, jag går på en diet)
Kläder: Mjukisbyxor. Mörkblå skjorttunika, grön scarf och rosa mössa.
Fashionfreak, Dr. Oob hade styckmördat mig. :>
Kärlek: Ole-Gunnar & Oobie One Kanoobie.
Grattis: Till världen bästa Oob som klarar allt som en dans och till Oobies Mamma som fyller 29 igen!
Plugg: HAHA! Räknas att läsa reklam? Lärde mig att jag kan ge bort canaldigital till mina grannar. 
Väder: Varmt i solen och kallt i skuggan. 
Hat: Att ha inneboende får mina hatkänslor att frodas.. tyvärr.

Snodd från Dr. Oob

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Anna

VAd är det för inneboende du har? Jag har min lillebror boendes hos oss, i våran minijävla trea på knappt 70 kvm. Det tär onekligen på oss allihopa, mest mig som måste städa, laga mat och lyssna på två karlas förkylningsgnäll. Det allra värsta är att jag inte kan skita med öppen dörr längre. Och med dörren stängd får man klaustrofobi för vi har värdens jävla minsta dass.

2008-09-25 @ 11:54:43
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0