Jag är en rebell.

Jag har fortfarande inte kissat.
Vet inte varför jag drar ut på det..
tro det är endast för att min karl sa att han
ville ha datorn och jag, som i hemlighet är lite
arg på honom eftersom jag gav honom min sista
cigg, hämnas nu i smyg genom att inte ge honom
datorn. Han vet iofs inte att jag är arg eller att
jag just nu hämnas på honom för att han tog emot
min gåva.. Men.. MOHAHA!
Fan vad han kommer skämmas när han
får reda på att jag varit arg på honom.

*klappar mig på magen*

Men.. nu sker snart en olycka..
jag kanske kan ta med datorn in på toaletten?

Vi får se.
Adjö.


Kommentarer
Postat av: Anna

Datorn på dass ær fanimej kung. Man behøver ju typ aldrig gå ut dærifrån :D Och man FÅR vara arg på sin sambo æven fast han inte vet om det. Ær man inte det typ 50% av tiden ændå? :) Tur de inte vet allt de stackarna.

2008-09-29 @ 12:07:23
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0