Maria Mena.

Min karl har fixat alla Maria Menas 4 album.
Jag är lika förälskad i alla 4 som jag blev
i "Apparently Unaffected" första gången jag hörde det.

Idag sov jag länge, nästan så länge att jag skämms.
Men det skiter jag fullständigt i. Hinner med allt
jag ska göra innan plikten kallar i eftermiddag.
Ska träna snart, har en liter detox kvar att dricka.
Annars är det inte mycket mer som ska göras.

Hittade två personer till på facebook med mitt efternamn.
Jag som trodde vi var ensamma i världen, jag och min
lilla familj hemma i sverige. Men tydligen finns det flera.
Spännande, undrar om man ska mail?

"Hej, vi har samma efteramn! ehhm.. hej då!"

Dagens låttips är självfallet en Maria Menalåt,
Blame it on me, blir dagens.

Nu ska jag dra tag i min karl och låsa in mig på sovrummet.
hehe, vi ska träna, sex har vi inte tid med!

Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0