Mat.

Nu står klyftpotatisen i ugnen.
Pepparsåsen är klar och köttet är tinat.
Det blir en hejdundrade middag.
Det är nice. :> Jag gillart!

Jag och min karl tog oss ner till intersport.
Som var stängt. Fail.
Gick till G Spo(r)t och jag köpte gummiband.
Tyckte det verkade vettigast för ryggen.
Tänkte köpa hantlar men tanken på att bära
upp dom för centrumbacken gjorde att vi kom
på massor av ursäkter för att inte köpa dom och det
slutade med att vi inte gjorde det. Seriöst. :)

Ikväll blir lugnt. Ska inte förtära alkohol.
Jag hoppas att Dr. Oob och Johanna dricker
tillräckligt mycket  så det räcker för min del också.
Hoppas dom får en jävla helvettes kul kväll.
Det är de, framförallt Dr. Oob värda.

En liten grej till alla som är medlemmar på sidan
playahead.se Den 18/9 kan man kändischatta med sonic syndicate!
Ställ era frågor redan idag!
Ha, fyfan vad internt!

Nu tror jag maten börjar närma sig sin färdighet.
(ja, det är en korrekt mening på korrekt svenska)

Later babes!
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Oobie

Hehe det var rätt kul, fanns ett uteställe och där försökte typ hela stan komma in ;P Ringer dig sen, mamma o pappa skulle komma idag i stället, så då får jag en mobil som funkar. Älskar Dig!

2008-09-13 @ 09:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0