Mat.

Jag har stora problem varje
gång jag ska försöka mig på att äta frukost, lunch och middag.
Jag hatar att laga mat till mig själv och jag tycker
det är så jävla tråkigt att äta samma jävla mat varje jävla dag.
Matförslag tack? Som går fort att laga?
(Kyckoingwook, tacos, couscous sallad och lax är uteslutet)

Jag väntar på ett litet sms från HM. vill ha min kläder.
Men, dom kommer säkert inte förren på måndag.

Ska snart ta mig ner och panta alla flaskor vi
samlat på oss och köpa cigg.
just nu försöker jag leta öppettider på Intersport.
Norge och öppettider alltså.

Läste f.ö att ölen ska bli dyrare i norge för humle-priset
gått upp med 500 %. Sweet.. man betalar ju inte mer
är 75 kronor ölen nu så.. lite mer kan ju inte skada.
Herregud, alltså. Det är absurdt.

Undrar när Dr. Oob slutar idag?
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0