Nytt hopp.

Nu står det på blogg-modet att ta bloggpauser.
Vilket gör mig, den rebelliska småbloggaren att
trappa upp och göra sucsé. Återigen bör folk passa
sig. Jag kommer bli stor, opersonlig och blogga om mode!
Jag log gott för en stund sedan där kissie skrev ett
inlägg om att hon faktiskt tänker på viktiga saker.
Sen skrev hon ett seriöst inlägg om äldre män.
Jag njöt, log och skrattade rått och sarkastiskt.
Jag mådde bra i själen. Idioti alltså. Men hon är rätt söt.
Jag hade legat henne, om jag fick chansen. Man ska inte
vara kräsen.

Idag var det menysmakning på jobbet.
Två av min tre fenomenala rätter kom med.
Min skogsbärssoppa blev nedröstad för en päronterta.
Hallå? Alltså.. nej.. tror jag skiter i att gå in på det
över huvudtaget.

Förtillfället har jag och min karl en inneboende vid
namn Vibeke. Det är rätt mysigt, men lite småjobbigt
att behöva klä på sig på morgonen innan man går
ut ur sovrummet.. Men jag kan leva med det, för vibeke
är riktigt trevligt sällskap och det var väldigt länge sedan
jag träffade henne eftersom jäveln flyttat till Bergen.
Synd att hon åker tillbaka till Bergen på torsdag, annars
kunde det blivit en livad kväll på tapperiet på fredag
när lönen kommer. Får försöka få med mig någon annan..
men vem? Ack.. vem?

Jaja, Ellinor kommer och hälsa på snart och jag har lovat
att inhandla stora mängder alkohol. Hon ska ta med ett glatt humör
och jag ska stå för husrum och STORA mängder alkohol.
Sen ska jag supa henne redlös och hålla alla mina tummar
på att kvällarna hon är här avslutas i vilda trekanter.
Erh.. Jag menar.. Ellinor.. läs inte det där.. det förstör min plan
en smula.. ehe..

Nej, nu ska jag gå på dejt med fröken mullvad och vänta
på att min karl och min inneboende kommer hem från jobbet.

Adjö.

(Min Oob är bäst i världen. Så jävla stolt över dig så du anar inte)

Kommentarer
Postat av: Hanna

har man ens råd att supa sig redlös i oslo? :S jag tvivlar.. jag tvivlar starkt

2008-09-02 @ 22:03:37
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: Elin

Skandal att jag glömt bort din blogg ett tag.

2008-09-02 @ 22:24:05
URL: http://elinmauno.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar till Hanna: Klart man har råd att supa sig halvt medvetslös i Oslo, man får ju så jäfla bra betalt ;)



Nu till dig då, lilla Mickis-Pickis: det suger ju typ med inneboende. Sällskap- fine, men man kan inte ligga halvnaken i soffan eller gå upp naken mitt i natten med risk för att stöta på nån som vill bli mräkt för livet.

2008-09-03 @ 16:01:57
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0