Shopping.

Jag hoppas tvillingarna inte läser min blogg.
Jag har just varit och köpt dopspresent till dem.
Det blev varsit fotoalbum/ram-grej. Ganska söt.

Sen blev det presenter till Sandra och Steffen som just
fyllt år. Nu är det bara börja spara pengar till julklappar.
Om man ska ha råd till hela, tjocka Hollund-släkten.

Jag var otroligt stark och duktig idag.
Provade kläder, som passade, som jag inte köpte,
trots att dom var på rea. Jag kom dock hem med tre par örhängen
och ett armband.  Ooops!

Har svårt att bestämma mig vad jag ska ha på mig på
söndag. Någon som har förslag om vad man har på sig på ett dop?
Min karls förslag är, trosor, bh, strumpor och något mer.
Tack liksom.. Kommer förmodligen inte ha strumpor.

Kommer ju massor av folk jag kanske borde göra bra intryck på?
Såndär halvsläkt som man bör vara trevlig och presentabel mot.
Får se vad jag gräver fram ur mina gömmor.

Ska ta med kameran, det är säkert.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0