Slitsamt.

Jag börjar tröttna på mitt nya sunda sovsätt.
Jag gillar inte att gå upp tidigt på morgonen.
Jag gillar att gå och lägga mig tidigt på morgonen.
Det är iochförsig bara jobbigt på morgoen.
Blir ju mycket bättre på dagen när jag går upp
9 - 10 tiden än om jag ligger till 13 - 14 tiden.
Så det är väl bara kämpa på, tillslut kanske jag vänjer mig.
(Tänker inte erkänna för någon att jag vaknade
innan väckarklockan idag utan tänker fortsätta
spela matcho och låtsas som jag lider värre
än en man i streckbänk när klockan ringer)

Att Dr. Oob kommenterade min blogg för 27 minuter
sedan är oroväckande. Hade hon inte kul igår?
Blev hon inte full? Eller är det bara skolvanorna
som sitter i och inte släpper taget om hennes arma kropp?

Igår blev jävligt mysig. Maten blev perfekt. Det var
bra program på tv och jag tog mig tid att kela lite
med vilda babyn innan jag gick och la mig.

Vaknade med världens ryggvärk.
Som om tio grovt överviktiga kvinnor och män
har gått omkring med stilettklackar på min tygg
medan jag sov. Jag hoppas fallet inte är så..
Men, note till migsjälv, måste bli bättre på
att låsa dörren.

Nu ska jag träna lite innan jag gör frukost
och väcker min sambo.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Dr. Oob

haha jag är väll bara extremt bra. Tror att det är den enda korrekta förklaringen. ^^

2008-09-13 @ 10:49:54
Postat av: Anna

HAha, jag älskar din underbart kassa jävla humor!

2008-09-13 @ 15:52:57
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0