Sömntuta.

Vaknade för en kvart sedan.
Däckade på soffan i säkert en och en halv timme.
Bra Mikaela! Nu kommer du sova gott i natt. Not.

Dagen har varit upp och ner. Huvudvärk som kommit
och gått. Promenad med min karl och en jävligt god middag.
Gøril var här en sväng efter jobbet.
Hon och Peter flyttar in här i morgon.
Får se hur länge det blir. Blir nog bra.

Såg Meet the spartans. Den var.. speciell.
Lite för mycket för min smak om jag ska vara ärlig.

Varit en lugn dag. Klockren söndag.
Imorgon ska jag jobba. Var säker på att
jag inte skulle jobba förren på tisdag, men ack så
fel jag hade. Och när jag tänker mig om vet
jag ju att jag inte ska jobba på tisdag, eftersom
jag ska på sminkparty hos Wenche då.
Får se om jag kommer hem med något spännande.

Nu ska jag forsätta mitt söndagsmys.

Adjö sweethearts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0