Teaparty!

Jag och min karl har teaparty och tittar på silent hill.
Tog en paus i filmen när Dr. Oob ringde och när
vi skulle återgå till filmen ringde min karls telefon.
Simen behövde hjälp ed att beställa sin resa hit.
Han kommer och hälsar på den 6 oktober. Det blir nice.

Börjar känna mig lite seg. Hoppas det är trötthet.
Kanske tillochmed klarar att sova i natt. Trots
min ofrivilliga sömn tidigare ikväll.

Ole-Gunnar sitter och beklagar sig att jag skriver
allt i bloggen. Att hela världen får reda på saker om oss.
Darlingen behöver inte oroa sig, har inte så många läsare
ännu. he he he. Privatliv? vad sa du att det var?

Nu ska jag återgå till filmen.
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0