Tisdag. 14.09

Dr. Oob! Semesterplanen verkar underbar!
I'm in love!

Dagen är bra. Har vaknat, ätit frukost, pratat med Ooiedarlingbästa
och tränat. Ikväll ska jag på sminkparty. Funderar på att lämna pengar
hemma och ta med samvetet. Låter astråkigt. Men, shoppa är
inte något jag har råd med, framförallt inte om jag ska försöka spara
lite också. Dessutom har jag reda tagit emot massor av nya föremål
till min nästan, gör lite ont att säga, förstora familj av kläder och skor.

Ska snart laga lunch till mig och min karl. Funderar på omelett med pastrami och svamp?
Galet sugen på duxelltomater. Haha. Jag och min cravings.
Nej, jag är inte gravid, ni behöver inte oroa er.
(Mamma, Moster och Svigermor!)

Min karl sitter och skriver träningsschema. Han tar mina
"Jag är så fet"-utrborr på allvar.

"Tycker du jag är fet?"
"Nej.. Men du tycker du är det."
"jag är ju det!"
"Nej.. men nu ska vi träna, om vi ska få dig lika nöjd med dig själv som jag är med dig."

Ahw, he's so sweet.
Love love love.

Jag ska se ut såhär när jag är klar,
fatta brudar jag kommer få.
HABBAHABBA *homer simpsons-dräggel*



Kan bli svårt med mina bröst och ohåriga bringa, men det är ett bra mål!

Nu ska jag äta!
Adjö! <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag får mikaela-porr-abstinens.

släng upp en ny bild vettja. så vi kalla, trista svenssons får nåt att kolla på!

2008-09-16 @ 22:06:23
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: Anna

Att shoppa när man inte har råd är typ bara bäst. För att man inte tala om att man får visat vilka talanger man har vad gäller att vända på slantarna! Ta mig för exempel, skåpen hemma är tomma och vi får förmodligen leva på kartongbitar och obajsiga blöjor tills pengar kommer in. Det hindrar min inte alls från att köpa skittsnygg filt som matchar Iselins barnvagn. Den kostade 300, men säg för guds skull inget åt min sambo.

2008-09-17 @ 18:15:15
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: Anna

Och seriöst så har du ju världens jävla bästa karl. Behåll han!

2008-09-18 @ 17:08:17
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0