Trosa.

Idag har jag haft hårspänne istället för tofs.
Det är ungefär det viktigaste jag har att berätta.
Diskmaskinen på jobbet funkar inte.
Det suger. Jag är dock en jävel på att se upptagen
ut så har sluppit diska någonting idag.
Fyfan vad jag är bra. Ehee.. Synd att min chef
sitter bredvid mig och läser nu.. kanske han straffar
mig för att jag varit en stygg arbetare? Niiiice.
Härligt med rollspel.

Rubriken har ingenting med någonting att göra,
möjligen har det lite att göra med underkläder..
Jag suger på rubriker om som jag sagt förr
funderar jag på att anställa en rubriksättare..
Blondinbella har ju anställt en assistent, då måste
jag kunna anställa en rubriksättare.
Det är svårt med rubriker. Kanske bör lämna det öppet
tills jag skrivit inlägget. Jag vet ju aldrig vad jag ska
skriva i inlägget när jag skriver rubriken. Har ju aldrig
planerat i förväg vad som kommer skrivas i inlägget.
Det är ju sådant som bara kommer. Kanske så man ska göra,
för att få fyndiga rubriker, skriva den sist. Eller kanske tvärtom,
skriva inlägget efter rubriken.
Sagt och gjort.

Jag har rosa trosor med svarta prickar på mig.
Dom är av hotpantsmodell och har en liten rosett
i fram. Tror strl är medium och dom sitter helt okej.

Hade blivit ett intressant inlägg, verkligen.
Kör alternativ a.
i får gissa er till alternativ a, efter som jag inte
namngav alternativen.

På fredag är det lön.
Då ska jag köpa alkohol så jag har hela månaden.
Detvillsäga ca 30 flaskor vin och 30 flaskor mickey finns.
Kan bli dyrt.. men fan vad underbart.

Nu ska jag äta middag.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, vi kanske ska anställa en rubrikssättare och dela på han? För jag räknar att de är en han, så kan vi utnyttja han när våra män har lessnat på oss :D



Har du snygg chef btw? Dom där kökscheferna brukar vara rätt heta if I dont misstar mig.

2008-09-05 @ 12:55:59
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0