Trött och lycklig.

Idag har jag slagit alla typ av besöksrekord.
Det är otroligt uppiggande.

Det gick mycket bra på jobbet.
Inte allt för mycket att göra, men något hela tiden.

Jag och Dr. Oob är tamigfan inte helt kloka.
Idag på jobbet stog jag och skar paprika vid halv tio.
Helt plötsligt får jag en flashback från påskhelgen 2003.
Den vilda galna festen jag hade hemma hos mor och far
som slutade i uppbrutna dörrar och olivolja i hela köket.
Har ingen aning om hur den flashbacken kom in i mitt huvud.
Hade inte tänkt eller haft något som påminner mig om det runt mig
på väldigt länge. Senare pratade jag med Dr. Oob i telefonen.
Berättar då om min flashback.. kände nästan fyllan jag hade då
i huvudet i ett par sekunder.

"Det var helt stört.. kände mig typ lika full som jag var då!"
"När var det sa du?"
"När jag stog och skar paprika.. typ halv tio.."
"Fyfan vad läskigt!!"
"Ja.. jag vet.. det var fett wierd!"
"Nej alltså.. precis då satt jag och läste i din blogg, läste gamla
inlägg och läste om påskhelgen!"
"Hahaha.. fyfan vad stört!"
"Asläskigt!"
"SKOJJAR INTE!"


Det är väl så när man är bästisar antar jag. *ler som Darin*

Jag får en smula prestationsångest nu när det är
så många som har varit inne och läst, måste nästan skriva
någonting roligt.. festligt.. erotiskt inte minst.

Bröst...

Skitsamma.. är för trött för att vara humoristisk.
Kommer igen stenhårt i morgon.
Nu kommer lite bilder från dopet.
(Varken roligt eller erotiskt.. men en smula festligt)







Adjö.
(Dr.Oob är i telefonen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0