Trött.

Jag är galet trött just nu.
Har ingen koll på varför.
Gjort allt som vanligt idag, förutom sovit en timme längre.
Jaja, man måste väl få vara trött ibland.

Just varit nere och hälsat på min
karl nere på jobbet. Han har det helt okej.

Just nu är jag galet trött på att ha folk
runt omkring mig hela tiden. Saknar mina
ensama dagar. Stört, när jag är ensam vill jag har folk här.
Kanske är fel folk? Kanske är det så, att man alltid vill ha det
man inte kan få? Jaja, mina inneboende letar förbrligt boende.
Hoppas dom hittar något eget snart, så allt kan gå tillbaka till
det normala, vore skönt. Egentiden blev det inget med idag.
Är nog lite för trött för det egetligen. Börjar likan Mr. Mcdonalds.
Mina ögonbryn skriker efter omvårdnad, men just nu skiter jag i det.
Jag orkar faktiskt inte.

Fått tag i min bästa iallafall. Hon hade sovit. Inget värre än det.

Imorgon är det jobb som gäller, sen Countryfestival på Bömlo.
Får se hur vi tar oss dit, vore ju jävligt nice att träffa lite folk.
Har inte superlust att dricka nu när träningen och allt går så bra,
men får väl göra lite undantag. Bara köra starkt igen på måndag.

Nu ska jag spela lite Betapet.
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0