Rubrikfail & Bajstsunami.

Idag sov jag till klockan var tio över ett.
Sen åt jag frukost, pratade med oob och det är det.
Dagen har varit så otroligt lite produktiv att jag nästan,
nästan, skämms över mig själv.

Jag har suttit vid datorn och spelat betapet
och det är det. Jag har inte gjort ett jävla skit.
Alltså, jag har suttit och suttit.

Det är underbart att vara lat ibland.

Det är fel på våra rör.
Varje gång man spolar i toaletten låter
det som att den ska explodera och en våg
av bajs, toalettpapper och kiss ska forsa
fram genom badrummet. Änsålänge har detta inte
skett. Jag har dock dragit mig för att gå på toaletten
under hela dagen, eftersom en bajstsunami inte är
min favorit och är därför nu otroligt kissnödig.
Så jag kan nästan skylla min oprodukitva dag på
att rören krånglar. Hade dessa vart som vanligt, hade
jag iallafall haft ett toalettbesök att skriva upp på listan.

Toalettbesök.. haha. Fyfan vad gay.

Jag börjar få en finne på hakan.
Kanske ska vara totalt tjejjig och göra en ansiktsmask.

Adjö.



haha, miss, idag tänkte jag skriva först, innan jag satt en rubirk.
Restulterade i att jag glömde rubriken och det inte sparades.

Adjö igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0