Utmanad av Anna.

Fem saker jag ska göra idag?
1. Äta frukost
2. Rina Oobie.
3. Träna
4. Träffa Nina
5. Gå till expert och skaffa internet.

 Vad gjorde jag för tio år sedan? 
Tio år sedan? Jag var nio år gammal. Jag.. Gick i 3an? 
Jag tyckte om att vara på ridskolan och.. hade en bästa vän som hette sofia?
Jag VET inte!

 Vart har jag bott? 
Född och uppväxt i haninge, utanför stockholm. Sommaren 2007 flyttades det till Hamar, utanför oslo, i norge i 3 månader och oktober 2007 flyttades det till Stord, en liten ö nedaför Bergen.
 
Fem saker jag skulle göra om jag var biljonär
1. Köpa något fint till Mamma, Pappa och Johan
2. Köpa min dröm.
3. Resa, frankrike, italien, london, you name it!
4. Intensvikurs för körkort och sedan bil.
5. Köpa en häst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0