Vaken? Puss

Nu har jag varit vaken i ca 16 minuter.
Fyfan vad skönt det var att sova länge idag.
Helt tills jag vaknade. När jag gick upp och hittade
telefonen i byxfickan hade jag fått ett sms av
Dr Oob. "Vaken? Puss" Så jag ringde henne.

Om ca 1 - 1,5 timme kommer Ole-G's mamma och
hämtar oss. Då ska vi först till Ica Maxi, sen hem till
han försäldrar, där det ska lagas mat till dopet
och sen äta FåriKål till middag och sen bara mysa
och ladda upp inför dopet.

Inatt drömde jag att spolade golvet på jobbet.
Jag hade fel munstycke på slangen.. den man ska
ha när man skummar golvet. Vaknade helt kallsvettig.
Drömtydare?

Nu är jag otrolitg snäll och morgongivmild, så här kommer
lite bilder från Countryfestivalen förra helgen.






Alla bilder går att trycka på så förstoras de.


Jag och kjærasten min. <3

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0