12 sidor långt.

Jag lovade min bästa vän att jag skulle skirva
ett tolv sidor lågt blogg inlägg för att försöka sätta
mig in i hennes situation som studerande. Jag kommer
inte klara av det och jag beundrar henne något så fruktansvärt
för hur duktig hon är som tar sig igenom allt som en stenhård
jävla rocker. My boo is the best, she rocks my world.

Så, nytt sen allahjärtansdag. Mycket, min kära lovers, mycket.
Jag har varit på AC/DC gånger 2. Oslo & Stockholm. Var
verkligen värt det och det var två olika upplevelser, den ena
inte sämre än den andra. I oslo hann jag även träffa
Ellinor vilket var underbart, goungen och sedan tog jag och
min kära och Arne flyget vidare till stockholm där det
blev ytterligare en hejdundrade konsert i globen då även
inkluderat Elsa. Awesome.



Har även hunnit med en tur till Casa del Sanne. Det var otroligt skönt.
Även om det är lite overkligt att träffas när vi träffas så går lyckokoman
över efter ett tag och ostbågekrig, toffeldueller och sexsnack känns precis
som vanligt igen. Jag älskar henne. Jag kan verkligen slappna av och
vi reflekterar och pratar om allt. En absolut bästa vän. Hennes lägenhet
var mycket komfortabel och jag sommnade halvt berusade efter lite för mycket
grapefruit vodka bredvid min älskade.

(här skulle det vara en bild på tavlor och ostbågar, men jag hittar inte sladdjäveln)

Jag har även fått se ett par splitternya silkontuttar och spenderat allt för mycket
tid på Gardemoen (oslos flygplats) under den senaste tiden.

Idag har jag suttit fem timmar på möte och på söndag är det personalfest.
Hela köksgänget är bjudna på fylla i Casa del Mikaela/O-G.

Nu ska jag skapa en grupp på facebook där jag ska överlåta
alla vänner på min vännerlista att komma på hur fan jag ska fira min födelsedag
som närmar sig med stormsteg. Jag vet att det blir middag i Casa del Årsta lagad
av Oobie och sen vill jag ha kul. Borde man köra fancypancy eller hålla sig till
mitt ack så kära och säkra kort station? Får se hur det utvecklas.

Adios mon cheries.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, studera är ju lätt.

2009-03-01 @ 11:07:06
URL: http://elinmauno.blogg.se/
Postat av: trefoil

SVAR: så varför hänger du inte på? :O

2009-03-05 @ 22:16:52
URL: http://twagitup.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0