<3

Idag är det allahjärtansdag.
Den ska spenderas med en duch, en tripp till affären för att inhandla
bröd och sedan ner på jobbet.
Mycket sweet.

Ska ta en bild på min nya fina frisyr också, efter jag duschat och stylat migsjälv.

Jag tänker inte skriva tips om hur man ska spendera sin
allahjärtansdag eller varför man inte ska deppa om man är singel.
Jag tänker bara tänka lite extra på min nära och kära.
Kanske slår till och provar att raka ett hjärta, men det är väl
ungefär så långt jag kan tänka mig att gå idag.
Jag är så pass kärleksfull alltid att jag inte behöver en dag där jag
är extra varm och caring.

Men sure, kan ju köra en liten random hälsning till folk, så jag
kan starta någon form av hysteri när jag gömt någons namn.

Sanne, Ole-Gunnar, Elsa, Johanna, Ellinor, Sanna, Jessica,
Mamma, Pappa, Johan, Moster, Kusiner, Farmor, Farfar, Wenche,
Morten, Daniel, Geir, Arne, Birger, Svärmor, Svärfar, Släkt, Familj & Vänner.
Ha en asbra, helt vanlig dag, I love you all.

Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0