Best ever.

S; *sjunger på en sång*
M; *försöker fylla i men kan inte texten*
S; Jag ska aldrig anmäla dig till singing bee, ALDIG!
M; Men.. jag kan en sång!
S; Jasså?
M; Ja, *sjunger* Vi är barn på samma jord,
här finns det inga hårda ord, nu är det barnen
som bestämmer i vår värld till alla länder går vår färd!
S; Jag har en tävling jag ska anmäla dig till..
M; Va?
S; Ja, jag har en tävling du kan vara med i.
M; Vilken tävling? *Förväntansfull*
S; The special olympics!

Hahah.. oo.. baby, I love you.
Måste erkänna att min bästa vän har humor av hög klass.

Klej.. vor?

Adios.


Kommentarer
Postat av: Anna

Höhö, jag vill oxå vara kompis med henne :D

2009-02-26 @ 14:54:01
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0