Grattis Ole-Gunnar.

Idag fyller min karl 26 år.
Han fick 26 snickers i present.
Han blev superglad.
(Jag köpte Guitarhero world tour bandpack också.)
(Ja, man måste säga hela namnet..)

Nu har jag just ätit frukost, även fast jag
har varit vaken sen halv nio i morse.
Pratade med mamma i telefon i säkert 40
minuter om inte alls mycket.

Ska snart klä på mig och försöka ta mig
ner till någon typ av IT-butik och köpa
en USB-split. (ingen aning om det heter
så men nu döpte jag det till det)

Ikväll blir det först 3 rätter middag, lagad av moi
och sedan fest hela natten. :) Sweet.

Undrar om Oobie One Kanoobie är vaken?
Värt ett försök.

Adjios!

Kommentarer
Postat av: trefoil

SVAR #1 (youtube.com): eller hur!? den var sjukt bra faktiskt.. :) tycker om lars winnerbäck!

#2 (my first tattoo): thanks babe :) <3

2009-01-15 @ 00:04:28
URL: http://twagitup.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0