"Han lät snygg"

Sitter och försöker hålla mig vaken.
Känner mig galet trött men vill inte riktigt hälsa
på John Blund ännu. Känns lite väl tidigt.
Har dock varit i full gång sedan klockan 0800
i morse men.. innan 2100 känns lite extremt.

Fryser galet mycket så en dusch kanske kunde
sitta på sin plats. Få bort stubbet på benen och
bara värma upp kroppen. Låter nice.

Träningen idag var mycket nice, rodde, gick
och körde en runda på maskinerna.
Blir något liknande i morgon.
Klockan 1000 blir jag upphämtad
av min träningsbuddy och klockan 1530
är det jobbet som kallar.

Jag undrar när jag ska få pris som månadens anställd?

Nej, nu hit;ar jag the shower.
Adios my lovers.
Adios my friends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0