I'm a survivor.

Jag lyssnar på Destiny's Child.

Idag ska jag städa bort resten av julen,
äta köttgryta á la Oob och gå in på mitt
konto ett antal gånger för att se det underbara
saldot. Ja, jag fick lön idag. Jag mår bra i själen.
Måste dock spendera en del pengar eftersom
min karl faktiskt fyller år på lördag.
Han önskar sig nya guitar hero och rockband.
Jag tror jag köper ett par snickers.
Kanske ett 10 pack med strumpor.
Det är tanken som räknas.. eller?

Jag ska sortera alla kläder som ligger i gästrummet
också var tanken.. får se om jag orkar ta tag i det.
Jag är så jävla lat egentligen. Gör i stort sätt ingenting
på dagarna och är ändå astrött när kvällen kommer.
Inatt sov jag 12 timmar så jag borde ju vara full av energi.
But no.. tror att det fortfarande ligger lite sjukdom kvar i
kroppen. Skönt att det inte är mycket att göra på jobbet i
morgon. Börjar lite chill..

Nu kommer Britney Spears - Oops! I did it again.
Gamla godingar alltså. Känner mig som 11 år igen.
Fyfan vad underbar livet var då. Är dock glad att jag var
11 när jag var 11 och inte nu.. min lilla kusin är 11, eller
är hon 12? Hursomhellst bryr sig ungen mer om smink
och högklackade skor som får hennes ben att se längre
ut än vad jag någonsin kommer att göra och jag tror
jag skulle få en ganska nedverderande blick om jag frågade
henne om hon ville ut och hoppa i vattenpölar med mig.
Dagens undom alltså.

Nu ska jag göra något hemligt.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt du är tebax, har haft aningens mindre att göra på dagarna utan att kunna titta in här :) Nu måste jag visst bara läsa ikapp mig. Vadå beroende. Hur full var du på nyår? Kanske står.

2009-01-07 @ 11:21:39
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: trefoil

åh, orka göra mig hungrig! :(

2009-01-07 @ 17:13:21
URL: http://twagitup.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0