Kompis, det går bra nu.

Jag har de senaste dagarna varit på riktigt bra humör.
Jag ser framemot saker och känner mig inte alls
lika trött och sliten. Humöret är som ofta uppe på topp
och mitt liv känns riktigt jävla fint.

Vet inte helt vad det beror på, om det är för att
jag ser milstolpar i framtiden eller för att träningen
gör sin lilla del i hjärnan. Hursomhellst tänker jag inte
klaga.

Dock finns det en sak jag saknar något oerhört och något
jag tänker ta upp igen när allt är fixat med flyttar,
lägenhetsköp och nya jobb.


Ingen kommer någonsin vara som du, underbara
älskade första kärlek, men jag kan säkert hitta
någon som iallafall nästan kommer upp i din nivå.

Adios.

Kommentarer
Postat av: Oobie

Good girl :D

2009-01-28 @ 16:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0