Måndagsmorgon.

Jag fryser, mår illa och mina ögon är uppsvullna.
Jag ska snart ut i ösregn för att ta mig till jobbet
för att jobba 7,5 timme och därefter ska jag
raka vägen till gymmet och träna i 1,5 timme
för att sedan åka hem och laga mat och senare
handla och dammsuga sovrummet och sedan
hinna klämma in en dusch+hårborttagningpåben stund.

Trots denna inte allt för exalterade dag och trots
att jag trotsar klockan och går upp innan någon
annan mänsklig själv är vaken (är medveten om
att både kissie och blondinbella har skrivit morgoninlägg
och att polackerna klampar på övervåningen, men..)
så tycker jag den här dan verkar blir ganska bra.

Ingen aaaaaning om varför, tror jag ska fråga min våg.
3,6 kg. Awesome.

Nu blir det morgon cigg sen hålla alla mina tummar, tår
och andra delar jag kan hålla för att allt går bra med
babyoob idag.

Adios comprades.
ADIOS!


Kommentarer
Postat av: Oobieloobie

DU är så jävla BÄST!!

fan va kul gumman, du ser, om man ligger i så händer det grejjer!

Det gick jättebra för mig, snackade med help desken på IT-avdelningen (han lät snygg), och allt ordnar sig precis som du sa. Jag måste sluta oroa mig så förjävligt mycket.

Love you Boo-bear!

2009-01-19 @ 09:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0