Solarium och regn.

Jag solade 20 minuter.
Tänkte, hey, jag slår på stort!
20 minuter senare frös jag fortfarande
om fötterna. Okej att jag fick veta att
solariumet inte var det bästa, men..
Fick dock lite färg i ansiktet, kanoners!
Var dock jävligt skönt att sola.
Att ligga helt stilla och blunda i tjugo minuter
ger tid att tänka igenom saker och koppla
av. (Hade jag varit stobloggare hade jag
tipsat om att sola solarium, sen ursäktat mig
för att jag vill ju inte pusha för hudcancer.)

Gick hem i ösregnet från jobbet och käkade
middag. Nu sitter jag och lyssar på Jordin Sparks - Tattoo.
Har just gjort klar mitt lilla paket till Oob som ska skickas
senare när jag går och köper ägg.
Jag borde fan införskaffa ett par höns. Jag äter så
ofattbart mycket ägg. Stört.

Btw, Oob, sover du eller pluggar du?
Saknar din undersköna röst i mina öron.

Var på banken och fixade det mystiska skattebrevet jag fick
och tydligen skulle jag ha 736 kronor insatt på mitt konto.
Efter att ha betalat 73 kronor i någon typ av avgift gick jag lite
rikare, lite lyckligare vidare till gymmet för att kolla upp
priser och träningsmöjligheter. Det var stängt.
Fick dock tag i en interetadress som stog på fönstret
så nu har jag surfat runt lite och det låter ju inte så pjåkit.
Så på måndag innan jobbet går jag ner och tar reda på
hur ruinerad det hela kommer göra mig.

Nu ska jag röra mig ner till affären. Håll tummarna
för att jag inte halkar och bryter benen. Galet halt ute.

Adios comprades.

Kommentarer
Postat av: trefoil

svar 1: (inlägget: about that) tack sötnos, det värmer!

svar 2: (inlägget: this is yummy) klart du får äta, men du behöver inte blogga om det och fresta mig ;)

2009-01-08 @ 18:38:44
URL: http://twagitup.tk
Postat av: trefoil

SVAR: hur kan du bli avundsjuk på det? gå upp tidigt, sitta i världens sömnigaste (och tråkigaste) miljö med syrebrist och plugga hela dagarna..!? knäppunge är vad du är! :)

2009-01-08 @ 21:12:45
URL: http://twagitup.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0