Söndag. 12.16

Vaknade klockan 11 av att min karl höll på
att göra frukost. Det var ganska sweet.
Gick upp och allt var klart. Vi slog oss ner
 i soffan (ja, på våra bestämda platser) och
kollade på, hör och häpna, Buffy. Har börjat
på säsong 1 och jag måste säga att det
är superawesome. Blir förmodligen både 1
eller 2 avsnitt till idag.

Dagen ska spenderas så lugnt som möjligt.
Njuta av att jag är ledig enda fram tills klockan
08.00 i morgon. Kanske småstäda lite och
kanske prova mina nya vaxstrips. Förstår inte
vad det är med håret på benen och växa i rekordfart.

Ska försöka trotsa vädret och gå till brevlådan
så jag får posta lite brev så dom kommer i väg
i morgon. Hoppas bara mina frimärken räcker.
Har ju inte en endaste blomsterräka kvar.

Later dudes.
Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0