Storm-varning.

Det blåser utav bara helvette ut.
Hela huset skakar.

Har jobbar dag idag och ska snart (kvart i 7) ner igen
och jobba ett par timmar.

Jag funderar på att öppna ett sparkonto.

Idag är det mätdags. Spännande!

Känner mig ganska kladdig, tror jag ska duscha
innan jag äter middag, får lite tid på att klura ut vad jag
ska äta också.

Veckans bästa konversation;

Jag ; HAHA! Vet du vad jag hittade på jobbet idag, i frysen?
Oob; Nej?! *förväntansfull*
Jag; HAHA, en låda som det stog Prawns on a stick på!!!! HAHA!
Oob; hehe.. va?
Jag; ON A STIIIIIICK!
Oob; Va?!
Jag; Men.. du vet.. Jeff Dunham, Jalapeño on a stick?
Oob; ... Ehm.. ja.. nej.. hehe.. va?
Jag; ON A STIIIIIICK! Jag stog fett länge inne i frysen för att få en bra bild med mobilen..
Oob; Kanske därför du känner dig sjuk?
Jag; Kanske.. men.. On a stick!
Oob; Okej.. Jag har inte sätt den..
Jag; On a stick? ...

(Samtalet kan vara lite missvisande, kommer inte helt ihåg ordagrant vad som sades.. men.. ON A STICK!)

(jag orkar inte ladda in bilden nu.)

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0